۳ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

مشاوره کنکور سراسری به صورت محدود و ویژه

سلام :)

بی مقدمه میگم 

امروز میبینیم که همه جا زدن مشاوره کنکور سراسری ! تضمین قبولی 100 % ...شیمی رو 100% بزن! (بقیه درسار و هم میزنن)

ولی تا چه حد با این ها آشنایی دارید؟

بدون تعارف میگیم که این تبلیغات سال هاست که دیده میشن! حتی روز قبل کنکور هم میبینیم میگن بیا این سی دی رو نگاه کن و فردا سر جلسه 5 تا سوال جواب بده ! آیا ممکنه ؟! آیا کنکور اینقدر کشک شده ؟! اگر اینطور هست چرا خیلی هایی که این هارو تهیه میکنن درصد بالا نمیزنن؟ چرا تعداد 100% زده ها به تعداد انگشت دست هم نمیرسه در هر درس؟

حتی مشاوران حرفه ای و نام آور مطرح کنکور هم گاهی اوقات سو استفاده میکنند ! و با خرج های میلیونی رتبه 5 رقمی تحویل خانواده میدهند!

خب آشنا شدیم با فضای کنکور اما حرفای خودمون.

ما چند دانشجوی پزشکی هستیم که این مسیر رو طی کردیم و میشه گفت که آشنایی کامل با این مسائل داریم و جرئت این رو پیدا کردیم تا بخوایم به تعدادی دانش آموز مستعد کمک کنیم تا کنکور خوبی رو پشت سر بگذارند.

من علی نویدی دانشجوی پزشکی مشهد به همراه همکلاسی خوبم سجاد شعبانپور (چند نفر دیگر هم اگر از استاندارد لازم برای مشاوره برخوردار باشن و از آزمونی که ازشون میگیریم سربلند بیان بیرون، به جمعمون اضافه میشن) آمادگی این کار رو داریم .

تمامی نکات مشاوره ای و مورد نیاز در مسیر رو به طور کامل و به تناسب زمان اون در اختیارتون قرار میدیم . این کار رو به صورت محدود و فقط با چند دانش آموز رشته تجربی انجام میدیم .

معرفی منابع 

برنامه ریزی 

چک کردن هر روز شما به صورت SMS  و یا تلگرام (مخالف تلگرامیم!)

تحلیل روند مطالعاتی شما در پایان هفته 

تحلیل جامع آزمون های آزمایشیتون و ارائه راه کار برای افزایش تراز 

برای ارتباط میتونین به شماره 09380464844 SMS و یا در تلگرام پیام بدهید .

+در صورت نارضایتی شما و یا خانواده تمامی هزینه به شما بازگشت داده میشود.

+ در صورت درخواست داوطلب کارنامه قبولی در اختیارشان قرار میگیرد.


  • دایی علی
  • يكشنبه ۱۸ مهر ۹۵

دلم سوخت دوبارع!

سلام...

عادت ندارم کتابی حرف بزنم ... عادت ندارم زیاد حرف بزنم

نمیدونم یه عده چجوری اونجور پول ها از گلوشون پایین میره .... اون دانشجوی پزشکی بی صفت و بی شرفی که میاد با مافیای کنکور همکاری میکنه و اسم و عکسش با بیشتر موسسات هست ...

اون مشاور نمایی که بعضیاشون حتی اسم انتشارات کتاب های کمک درسی رو نمیدونن چجوری وجدانشون اجازه میده با آینده یه جوون 18-19 ساله بازی کنن.

اومده تو تلویزیون میگه ما تو برناممون واسه زیست 800 ساعت و واس شیمی 700 ساعت برنامه داریم !!!!!

خب که چی؟؟ روی هم رفته میشه 1500 ساعت و با یه سری جمع و تفریق با احتساب ایمکه دانش اموز روزای مدرسه 7 ساعت و روزای تعطیل 10 ساعت بخونه و مریض نباشه و مهمونی نره و استراحت نکنه و مسافرت نره و .... 600 ساعت واس کل درسایه دیگش میمونه!!!!

میاد در تبلیغ سی دی های زیستش میگه تو 95 ساعت (دلیل 95 چیه؟؟؟ چرا 100 نکردن راست شه :دی) کل زیست رو به طور کامل تدریس میکنیم ....

آقایون خانوما قسم میخورم کلاه برداریه ....من به عنوان کسی که دوبار مسیر کنکورو رفتم . به عنوان دانشجوی پزشکی مشهد قسم میخورم دروغه محضه!

هر کسی هر کسی هر کسی ادعای اینو داشته که زیست رو به طور کامل تدریس میکنه حروم خوره!

میشه تضمین کرد که یکی مثلا بیاد از کلاس فلان استاد استفاده کنه و بالای 80 بزنه (من خودم شیمی رو بالای 60 تضمین میکنم تو کلاسام) ولی ادعای کامل بودن و 100 بودن دیگه واقعا مزخرفه!

مورد بعدی اینکه هر ساله این ادعا ها بوده و تا زمانی که کنکور باشه هم هست ... هر ساله هزاران داوطلب از این موسسات خرید میکنن و از مشاوران میلیونی استفاده میکنن ولی تعداد نفراتی که هر درسو 100 میزنن به تعداد انگشتان دست نمیرسه!

مراقب باشین! حواستون باشه ... سرنوشتتونو دست هرکسی ندین... همه چیز به تلاش خودتون بستگی داره و حالا کسی که این راهو رفته مثل یک دانشجوی پزشکی یا یک مشاور خوب میتونه تو این مسیر همراهتون باشه J

موفق باشین دوستان :)

  • دایی علی
  • دوشنبه ۱۲ مهر ۹۵

وقتی میخوای کار خیر کنی+درد مشترک!

همه فکر میکنن وظیفته!

واسه همین ترجیح دادم توقع خودمو ببرم بالا و بروزش بدم !

+یکی از درد های مشترک دانشجویان و خصوصا ترمکی ها (ترم اولی ها )اینه که فردای قبلی از دوست و اشنها و همسایه یه ازمایش ادرار میذارن جلوش میگن چی نوشته!

یا یکی میاد میپرسه من رفتم متخصص فلان دارو رو داده خوب نشدم :| 

خب به من چه ؟ تیکه میندازی؟:|


  • دایی علی
  • يكشنبه ۴ مهر ۹۵
حس نوشته بخونید
انتقاد کنید
حق من رو از خودم دریغ نکنید
التماس دعای آدم شدن!