سلام :)

بی مقدمه میگم 

امروز میبینیم که همه جا زدن مشاوره کنکور سراسری ! تضمین قبولی 100 % ...شیمی رو 100% بزن! (بقیه درسار و هم میزنن)

ولی تا چه حد با این ها آشنایی دارید؟

بدون تعارف میگیم که این تبلیغات سال هاست که دیده میشن! حتی روز قبل کنکور هم میبینیم میگن بیا این سی دی رو نگاه کن و فردا سر جلسه 5 تا سوال جواب بده ! آیا ممکنه ؟! آیا کنکور اینقدر کشک شده ؟! اگر اینطور هست چرا خیلی هایی که این هارو تهیه میکنن درصد بالا نمیزنن؟ چرا تعداد 100% زده ها به تعداد انگشت دست هم نمیرسه در هر درس؟

حتی مشاوران حرفه ای و نام آور مطرح کنکور هم گاهی اوقات سو استفاده میکنند ! و با خرج های میلیونی رتبه 5 رقمی تحویل خانواده میدهند!

خب آشنا شدیم با فضای کنکور اما حرفای خودمون.

ما چند دانشجوی پزشکی هستیم که این مسیر رو طی کردیم و میشه گفت که آشنایی کامل با این مسائل داریم و جرئت این رو پیدا کردیم تا بخوایم به تعدادی دانش آموز مستعد کمک کنیم تا کنکور خوبی رو پشت سر بگذارند.

من علی نویدی دانشجوی پزشکی مشهد به همراه همکلاسی خوبم سجاد شعبانپور (چند نفر دیگر هم اگر از استاندارد لازم برای مشاوره برخوردار باشن و از آزمونی که ازشون میگیریم سربلند بیان بیرون، به جمعمون اضافه میشن) آمادگی این کار رو داریم .

تمامی نکات مشاوره ای و مورد نیاز در مسیر رو به طور کامل و به تناسب زمان اون در اختیارتون قرار میدیم . این کار رو به صورت محدود و فقط با چند دانش آموز رشته تجربی انجام میدیم .

معرفی منابع 

برنامه ریزی 

چک کردن هر روز شما به صورت SMS  و یا تلگرام (مخالف تلگرامیم!)

تحلیل روند مطالعاتی شما در پایان هفته 

تحلیل جامع آزمون های آزمایشیتون و ارائه راه کار برای افزایش تراز 

برای ارتباط میتونین به شماره 09380464844 SMS و یا در تلگرام پیام بدهید .

+در صورت نارضایتی شما و یا خانواده تمامی هزینه به شما بازگشت داده میشود.

+ در صورت درخواست داوطلب کارنامه قبولی در اختیارشان قرار میگیرد.