"السلام علیک یا ابا صالح المهدی "

سلام ظهر دوشنبه ی من :)

امروز تو مسیر دیدم گوشیم نیست از نزدیکای دانشگاه برگشتم خونه دنبال گوشی و در حالی که عقربه های ساعت ، تنها 20 دقیقه به شروع کلاس رو نشون می دادن سعی کردم با لایی کشی و سرعت خیلی زیاد و بوق و چراغ و زیر پا گذاشتن تمام قوانین (حتی قوانین فیزیک!) خودمو به دانشگاه برسونم .... امان از ترافیک 8 صبح مشهد :|


کلاسا ها هم که طبق معمول به دلیل بی خوابی شبانه ، چرت میزدم (انصافا خوابیدن سر کلاس آناتومی استاد سازگار یه چیز دیگست :دی)

ظهر رفتم سلف و موقع برگشت صدای بوق اومد:| بعله ماشین جان گشنشون بود ! بعد سیر کردن و ریختن 40 و خورده ای لیتر بنزین ِ نا قابل رفتم وسط شهر واسه قرار !
فکر میکردم خیلی جای شاخی(از جمله اصطلاحات دانشگاهی:|) باشه ولی نبود! یه زیر زمین که چن تا بچه دبیرستانی از فرزانگان و هاشمی نزاد داشتن درس میخوندن...

نمیدونم مشاوره چرا اینقد قپی اومد که همه چیرو میدونه اما من چیزی نمیدونم .... در کل دیدار خوبی نبود ! ولی بازار ولایت(منظور نویسنده محل ولادت است!)  رو باید بده دستم ! 

الان هم خونه ...

سلام خونه :) سلام اهل خونه :) سلام همه تنهایی ِ من :) 

آهنگای ماشین تکراری شدن .... راستش حوصله آهنگ حتی با صدای بلند هم نیست ! گریم میگیره ! :) 

خدایا شکرت که سالمم ( نیستما! بقیه میگن .... اعصاب گردنیم به شدت درد میکنه!) 

راستی درباره عنوان عنوان بعدا توضیح میدم ! خسته میباشم :(

14:19